Friday, December 17, 2010

bola itu bulat,controler itu melengkung~

Disini aku ingin mengucapkan selamat maju jaya kepada pasukan bola sepak malaysia.Semoga dapat melangkah ke perlawanan akhir.main dekat vietnam nanti jangan kalah banyak-banyak pulak,aku dah rancang nk pegi stadium ni.
Walaupun pada pandangan aku kita kekurangan midfield yang kreatif,tapi kira ok la boleh capai macam sekarang.Salute pada Rajagopal,walaupun dia boleh kata jurulatih yang macam agak mantap,tapi bagi aku masih xde yang mampu mengubah kemantapan Mourinho di mata aku~hehe..agak-agaknya mourinho nak tak jadi ketua jurulatih malaaysia ek?huhu..mungkin jika aku kaya suatu hari nanti aku sanggup gajikan mourinho tuk melatih malaysia ni~hehe.. barula nampak sumbangan aku pada negara dalam menaikkan mutu permainan bola sepak.btol x?huhu
aku merapu ni sebab team real madrid aku kalah 3-0 ditangan manchester united~aish,walaupun secara terang-terangan game dikuasai oleh aku,namun aku perlu akur dengan ketidakbiasaan menggunakan controler xbox 360~huhu..xpe2,usaha tangga kejayaan,dengan latihan yang jitu dan mantap,aku akan berjaya menaikkan maruah reall madrid di mata gamers PES sedunia~huhu..sori mr mourinho,real kalah~=P


p/s: rindu nak main fm11,tetapi aku terpaksa akur dgn keaddictan if start main fm11 balik~study2

No comments:

Post a Comment