Thursday, December 16, 2010

newsemester~

Yeah!~semester baru bermula..huhu..with new hope and new way of life =)..Segala dugaan semester lepas aku cuba lupakan semester ni..And aku juga berharap sem ni dapat memberi sinar yang baru dalam kehidupan aku.Before this,aku rasa sangat lost,tak tahu kenapa aku rasa mcmtu..Semperna semester baru,and awal muharam,aku akan cuba kuatkan azam untuk terus kekal berubah ke arah yang baik.Lagipun aku rasa ini masa yang paling bagus untuk aku berubah memandangkan parent aku pun baru balik dari haji.huhu..
Semester ni aku ambik 17.5 credit.Macam agak banyak la.Tapi jadual kelas aku agak seronok,just hari isnin dan rabu sibuk la sikit,kelas daripada pukul 10 am ke pukul 5.00 petang.selasa and khamis pkul 10 am smpai pkul 1 pm je~..jumaat pulak ada lab biotech 2~..jadual tak berapa padat la,so,senang la aku nak ulangkaji ajar budak spm chemistry and biologi.OPs..lupa plak nak bagitau,yang aku buat part time ajar subject spm ni.Anak murid aku ni bgus jugak la,semangat ada..huhu
This semester i got my moral booster~huhu..hope leh success!yeah!

No comments:

Post a Comment