Wednesday, December 08, 2010

H.O.l.i.d.a.y g.o.n.n.a.E.n.d~

hari rabu dah!..Ahad ni akan bermula semester baru,harapan baru,azam baru,target baru di tahun baru~..huhu..holiday dah nk abes.Holiday secara puratanya cukup2 sebulan saje. Pengisian cuti aku?huhu..Apakah pengisian holiday anda~??

Cuti kali ni,aku blk rumah,duduk ngn adik beradik je memandangkan parent aku menunaikan rukun islam yg ke 5~..menunaikan haji..So,kehidupan bersama adik beradik mencorakkan cuti aku kali ni.huhu.Sebagai anak sulung,dah mmg jd tanggungjawab aku uruskan bil2 sume.Bab masak2??..masak2 slalunya adik aku yg perempuan yg buat.ni lah kali pertama nk tgk dia buat keje dapur sorang2.walaupun stil x reti nk siang ikan,potong daging,tp pandai buat rencah nk masak kicap,masak merah,ok la kan?ikan leh bli siap siang,daging plak pe susah,bli je paket~haha.. tu la jadi lauk kitorang,xpun mkn luar~

Slain tu,aku jgk drebar tetap,plus pncuci kereta tetap,sgala pejalanan aku la yg drive.huhu.Selalunya bila ada parent,susah skit nk jalan jauh2 ni.spnjang cuti ni,dpt jgkla bwk adik2 aku pg seremban,tu pun sbb nk hntar adik laki aku pg skolah pondok..family aku x ske sgt jalan jauh2 if bkn tujuan nk becuti~huhu

Parent aku blk 12 disember ni,hope diorang dpt tgk bgaimana kitorang dapat manage hidup kitorang dgn baik~huhu..btw,tu my dad and mom~Welcome home!~ ( x sabar nk pg jemput kat klia)

No comments:

Post a Comment